Bazz - Återkomst
hade tråkigt en kväll så gjorde det här skit snabbt undra bara vad ni tycker peace out
har inte gjort nånting på länge så det här e min jävla återkomst tog en paus från hela skiten men kände saknad till min unika konst måste hitta inspiration o en väg tillbaka till min sköna musik som får er alla att skaka precis som hon ludret som gungade till beatet min kusin damir bazzade ur henne hela skitet det har kommit en ny rädsla folk vill tjäna pengar direkt efter krisen kom svininfluensan har du varit dum o tagit din jävla spruta illuminati blåste dig av den kan ni bli sjuka precis som svarta fåret så säger jag det me heller dör jag stående än lever ett liv på knä det här e min återkomst jag lägger det poetiskt shit visste inte at det skulle låta så patetiskt
vem fan trodde att jag skulle komma på rälsen igen tillbaka från dom tysta jag har fattat att världen bryr sig inte ett skit dom vill bara inte lyssna så fuck det här livet det är en fet illusion det jag e mest rädd för är en reinkarnation vem fan vill komma tillbaka till den sjunkande båten än är det ingen av dom som har gått o kommit åter alla blattar ja känner vill vara en business man dom tror att scarface är en av verklighetens namn orkar inte me dom länge ta o sug en feting du ser mig där hemma masturbera till en heting många undrar nog var kommer den här dåren från ja kommer från söder mannen du vet vad jag talar om tack för att ni tog er tid för att lyssna på min fucking text o kom ihåg att hela det här livet e ett jävla test
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|