Softlikeapillow - Natt reflektioner [40 bars]
Lite tankar som kom bara. kom med creds! Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta men hycklares ärlighet smäller till den som tog sig tid att kämpa för kärlek är ett spel, där ärlighet är överskattat för om du gör ett fel känner din tjej att "det är inte lönt att stanna" prövat, ramlat, stönar till i ett tappert försök att finna balans för när minnen ger dig en käftsmäll ser det vackert ut att besitta knark själen sugs ur kroppen, som om inte hälften skulle räckt Knogar i betongen, färgen röd målar golv och väggar i ditt hem krigare stupar i intriger, tystnar och lyssnar på skiten de får ta för- mannen tiger när han lider, medans kvinnor lider när dom tiger, men det är sant som dom sa, min styrka kan bestiga berg men jag lider än och kommer göra det tills graven har låtit kulor vina runt skallen, enbart för kärleken men kniven i ryggen gjorde dubbelt så ont, samtidigt som du kvävde mig för jag är kär i dig, jag var trygg i dina armar föll för stödet du gav mig, svär, tar alltid emot dig när du ramlar "Men snälla Sascha, du gav mig inte det jag behövde i en relation" säg mig, gav det dig rätten att vara otrogen, och köra över mina känslor? kärlek bygger broar till lycka, hat bygger broar till frihet ändå lockas vi till att skriva kärleksbrev, damn, man spelar ett fint spel på liv och död, så med hjälp av min skrivarglöds röst ska jag få dig att förstå att kärlek är mest en kniv i ditt blodröda bröst Vet inte hur många tusen gånger denna soldat varit slagen men tagit sig upp för att ta ännu ett slag i magen ser klart på saker nu, har insett mina brister om jag gjort det innan hade jag aldrig haft en prick i mitt register min nu sitter man här, med ett mord på halsen hade tagit klivet tillbaka om jag kunde, hängt mig och knäckt min nacke men icke, jag klarar inte steget ut ur livets rullande tåg så jag sitter kvar i sängen och på min kind rinner en tår undrar hur många år som jag kastat bort på brott och droger när jag faktiskt kunde spendera tid med mina syskon och min dotter Jag kan säga dig, att många hade varit fega om de haft mod till det men istället gör vi illa varandra för heder och rätt vad det är sker ett mord till, men jag vill inte mer, ångesten tär på mitt psyke klarar inte samvetet som skär mig nacken, det blir allt tyngre ingen går trygg längre, passa din rygg, fria dina händer akta dina fiender, men frukta dina vänner, vinden kanske vänder, den som lever får väl seI nuläget är det bara att leva vidare Peace kompis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
love it, R.I.P
Syck Minded
Rest in peace storebror! du var alltid bästa
R.I.P BROR
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Har inte läst texten men snodde du min titel eller kom du på den innan du såg min?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
jag tror inte att han skulle sno din titel. han skickade den till mig med den titeln innan han la upp den. svara själv på frågan kommer han dock inte göra. peace
galet bra man... <3
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
förlåt om jag verkar dum el så, vem är det vi R.I.P:ar?.. annars fet text, laddad som fan!
han som har skrivit texten, softlikeapillow
yes som bror skrev det... bortgången sen 28/12-09
va hur näre var varfäör?? när dog han och hur? R.I.P<33
där han bodde inärheten av LA, runt 13.00 vår tid, 28/12. han sköt sig själv för han mådde så jävla crap. jag vet inte allt då vi inte hade bästa kontakten men han har aldrig riktigt mått bra. började fucka sig för honom i 5-års åldern
Ticcihni Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, jag gillar bara namnet, men jag skrev min text för med den rubriken för typ 2 år sen. Den jag lagt upp nu la jag upp för nån vecka sen, samma titel, samma text. R.I.P till din kompis.
Jag beklagar. Må han vila i frid! (L)
Sorgligt att dö i så tidig ålder, R.I.P.
Riktigt bra! :) Han hade talang! Rest In Peace!
Moderator
2010-01-06 11:11
Fan...Vila i frid...Blir fan arg att så unga ska dö hela tiden, men va ska man göra. Det kommer alltid vara så
//TW
Som jag skrev i en annan tråd, visste inte att det var Softlikeapillow som gått bort. Och här kommer jag med petitesser om rubriker. Vila i frid.
Producent
2010-01-07 21:33
Alltid tungt och äkta när det kom från Sascha, må han vila i frid! Fridens blomma
grymt! bara det jag kan säga, skit bra budskap, fina formuleringar osv. han var en jävligt duktig lyricist den där softlikeapillow RIP Keep it real up there