App - Spegel spegel
Man skulle tro att vintertider skulle frysa själen men gamla ärr värker värre i kyligt väder se mig som ännu en av alla självutnämnda samariter som sammanbitet livnär sig på dramatiken jag kommer aldrig hittas i carpe diem statistiken att vara nattligt aktiv verkar va min plats i livet för "fånga dagen" är deras banderoll men jag har hållt mig vaken hela natten lång
Så vad gör det då om allting bara leder till en vändplats jag har ju aldrig varit den som seglat under en flagg skiter i att det är så satans tabubelagt att driva omkring som om man saknar kompass för vad i helvete spelar det för roll när man ändå inte vet vad man ska till för plats? jag VET INTE, så nu har jag det sagt för jag orkar inte gömma mig bakom en mask orkar inte marknadsföra mig själv utåt som att allt är regnbågar och nallebjörnar har jag inga egna problem fabricerar jag dom lyssnar på andras små fel sen adopterar jag dom som mina egna, oroar mig över hur andra har det på nåt sätt kan man väl skylla det på jantelagen
Skummar igenom, påstår att det inte finns något av värde låter så säker... men det är inte att läsa om man inte förstår vad man läser det sägs att handlingar väger mer än ord men samtidigt är pennan mäktigare än svärdet hurfan går det ihop? jag personligen känner mig som en på miljonen men kan inte va den enda på jorden så om du känner igen dig på orden kanske vi delar delar av varandras självreflektioner
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|