Sömnterapeut... Hon har prövat allt...räknat får, läst en bok men ingen blund i sina ögon allsFör mycket tankar i hjärnan, timmarna gåroch efter ett tag ringer det i min telefon- Kristoffer mitt i sömnen, hallå- Hej det är jag, nu står jag här igen utanför dörren, förlåtSå jag öppnar och vi går direkt till min sängHon tar av sin klänning och gillar att kuken är längre än denHon säger att hon är trött och vill att jag ska vara försiktigså jag tar det lugnt tills hon vill ha den på riktigtoch behandlar henne som att hon inte är ömtålig merOch och vips så har jag botat hennes sömnsvårighetDom kan inte sova, och ringer sin sömnterapeutDet är kanske är för varmt?Pröva öppna benen som ett fönster på gläntDom vill att jag ska ge en tablett och ber om receptmen har du läst en bok? Annars kan du öppna benen som enför Gud skapade inte oss för att ta drogerLita på din sömnterapeut, han gör så du sover...Hon har svårt att sova, hon är för rastlöstänker på mig och klättrar på väggarna alldeles plaskblötdet är blött på sängen,blött på golvet, lätt att halka tillför hon läcker som bensin ifrån en gammal bilSå hon ber mig köra in slangen för att pumpa henneoch börjar sakta klättra upp på berget..Kan du inte sova? Jag lovar, den här kuken lär digoch du kommer inte vakna imorrn, ring och sjukanmäl digJag forcerar upp den högre än man blir av haschet man röktoch den går åt din mage värre än en cancertumörGör din fitta till en flodvåg, nyheterna varnar för digoch döper nästa orkan efter digDom kan inte sova, och ringer sin sömnterapeutDet är kanske är för varmt?Pröva öppna benen som ett fönster på gläntDom vill att jag ska ge en tablett och ber om receptmen har du läst en bok? Annars kan du öppna benen som enför Gud skapade inte oss för att ta drogerLita på din sömnterapeut, han gör så du sover...Hon har prövat allt...räknat får, läst en bok men ingen blund i sina ögon allsFör mycket tankar i hjärnan, hon får ingen blund allsvänder sig om och om igen, svettas, sen går hon och duscharOch din fitta är renare än barnalivDen är renare än själarna i himlens paradismen det finns dom som stinker som ruttna äggoch då var jag inte ens nere med näsan och luktadeför badman går inte ner på nån, bara upp i magenmen går därifrån om kuken blir smutsig av denDu är trängre än ett nålsöga, jag är din sömnterapeutfår dig att sova längre än nånsin annars med hjälp av det som är längre än nånting annatoch du bara drömmer om den
Hon tar av sin klänning och gillar att kuken är längre än den
Dom vill att jag ska ge en tablett och ber om receptmen har du läst en bok?Annars kan du öppna benen som en
tänker på mig och klättrar på väggarna alldeles plaskblötdet är blött på sängen,blött på golvet, lätt att halka tillför hon läcker som bensin ifrån en gammal bilSå hon ber mig köra in slangen för att pumpa henne
Gör din fitta till en flodvåg, nyheterna varnar för digoch döper nästa orkan efter dig
men det finns dom som stinker som ruttna äggoch då var jag inte ens nere med näsan och luktade
för Gud skapade inte oss för att ta drogerLita på din sömnterapeut, han gör så du sover...