Softlikeapillow - 40 minuters arbete ut i rymden Som rubriken säger. 40 minuters arbete för någon som ändå inte läserkom igen, ge lite credsDet bränns på kinden när tårarna rinnerför det är iskallt ute, men du värmer mitt inremen vi finns visst inte, som sagt, vänner försvinneråren försvinner, försöker fördriva tiden så jag skriverskriver texter, lägger på beats, spelar in detmen våra minnen blir bara som spår i snön nu på vinternlever livet som en tavelram, cuz' I just don't get the pictureour time is gone.. men... din ord fastnar som klisterför utan vägledning, utan hopp, eller land i siktei all välmening berättar jag sanningen och mister digmen du anledningen till att lever, och visst, jag håller dig kär, mendu är också anledningen till att jag lever förgävesser världen från mitt lilla hörn, sett världen, rökt spliffs och gröntbär en börda inom mig som tär på en när minnen dörför i mitt hörn, dit jag målat in migär jag trygg, så ja går ej ut, för jag vågar inteFörlåt för att jag är förlåtandeoch förlåt för att jag frågadeförlåt för att jag vågade säga"förlåt för att jag sårade"men jag är bara mån om digäven om jag aldrig får må med diglyfter ansiktet mot solen, för då syns inga skuggoroch snyftandet av den killen som gör alla orden till lovordhan som begick ett mord när han gav bort själen till en tjejför även om hon räddat mig.... så hatar hon migjag lovar ingenting som jag inte kan hållamen ångrar ett liv som jag hatat i 19 år snartde våras för musiken, för lyriken, genom livetför vi åldras till toner av hiphop och höga speakerspeace
lever livet som en tavelram, cuz' I just don't get the picture
de våras för musiken, för lyriken, genom livetför vi åldras till toner av hiphop och höga speakers