Softlikeapillow - 40 minuters arbete ut i rymden
Som rubriken säger. 40 minuters arbete för någon som ändå inte läser
kom igen, ge lite creds
Det bränns på kinden när tårarna rinner för det är iskallt ute, men du värmer mitt inre men vi finns visst inte, som sagt, vänner försvinner åren försvinner, försöker fördriva tiden så jag skriver skriver texter, lägger på beats, spelar in det men våra minnen blir bara som spår i snön nu på vintern lever livet som en tavelram, cuz' I just don't get the picture our time is gone.. men... din ord fastnar som klister för utan vägledning, utan hopp, eller land i sikte i all välmening berättar jag sanningen och mister dig men du anledningen till att lever, och visst, jag håller dig kär, men du är också anledningen till att jag lever förgäves ser världen från mitt lilla hörn, sett världen, rökt spliffs och grönt bär en börda inom mig som tär på en när minnen dör för i mitt hörn, dit jag målat in mig är jag trygg, så ja går ej ut, för jag vågar inte
Förlåt för att jag är förlåtande och förlåt för att jag frågade förlåt för att jag vågade säga "förlåt för att jag sårade" men jag är bara mån om dig även om jag aldrig får må med dig
lyfter ansiktet mot solen, för då syns inga skuggor och snyftandet av den killen som gör alla orden till lovord han som begick ett mord när han gav bort själen till en tjej för även om hon räddat mig.... så hatar hon mig
jag lovar ingenting som jag inte kan hålla men ångrar ett liv som jag hatat i 19 år snart de våras för musiken, för lyriken, genom livet för vi åldras till toner av hiphop och höga speakers
peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|