en av de först ja skrev Farväl till min broder, vi saknar dig varje dag \Vi ses där uppe, hoppas du har det bra \Änglarna vakar över dig så som vi gör \Du blev bara 20, varför skulle du dö? \Vers 1:Du svävar bland molnen och vakar över oss \Din död band fast mig i mörkret och kan inte ta mig loss \Du försvann i mörkret och kom aldrig tillbaka \I våra ögon existerar du, men du är riktigt saknad \Regnet faller över mig, faller ner till djupet \Jag springer och springer men hittar inte slutet \Vi kunde snacka om allt, bara du som förstod \Får ingen luft, sitter här och hostar blod \Inget vet hur de känns, ingen förstår de \De känns som salt i de öppna såren \Tiden är förbi sägs de, men minnena finns kvar \Utan dig? hur ska ja kunna få svar \Känner din skugga vaka över mig varje natt \Du var världens bästa bror, du var min skatt \MIn låt till dig, svara, vill få dig att prata \Vill komma tll dig, jag följer himlens karta \Farväl till min broder, vi saknar dig varje dag \Vi ses där uppe, hoppas du har det bra \Änglarna vakar över dig så som vi gör \Du blev bara 20, varför skule du dö? \Vers 2:Gud valde dig, använda dig som slav \Göra dagen och klara av hans krav \Faller ihop pågrund av mina smärtor i magen \Vet att man måste göra kraven för dagen \Blir svårt utan en broder tills hands \Vi var så tajta, vi var alltid sams \Men du körde ihjäl dig, min kära bror Johan \Varför satt du dig i bilen? , allt känns bortspolat \Bit för bit faller i sär, inut i min kropp \Du var bara för go, det va vi som låg på topp \Du och jag emot världen, men det blev ändrade planer \Utan dig är som apor utan bananer \Mamma lider hon känner hur det svider \Jag blöter ner pappret, med tårar, nu när jag skriver \VI saknar dig, inget är som förut \Nu tar de stopp, från din bror, här tar livet slut \Farväl till min broder, vi saknar dig varje dag \Vi ses där uppe, hoppas du har det bra \Änglarna vakar över dig så som vi gör \Du blev bara 20, varför skulle du dö? \