Vilsen Själ ft. BSM - Din himmel Vilsen Själ:meckar o softar på dan o drömmernär man deckat i soffan vill man stanna kvar i sömnenså ett liv fullt med weed det passar mig perfektett hegge där, en fivish där du vet jag kastar de direktför de e svåra tider behöver pengar till matsvär bre de e knas de måste hända nått snarthär i trakten, då endast skrivandet lugnarrullar, tänder för att palla tiden som stundarmen när du stack till himlen bror fick mig gråta blodmen minnen med dig tar mig tillbaka till där båda logdim himmel är blå, jag ser en himmel så bäcksvartdu o jag bror, det är minnen jag älskarnu för tiden bror jag skiter i alltför du finns inte här står och skriker ditt namnnedanför din port som i gamla dagarfuck livet, du är allt jag saknarBSM:Förut så var mitt liv en ända stor plåga på allvarInga jävla soc-tanter som hjälper mig och finna svarJag var fast i träsket med massa droger och såJag rökte poppade piller mixtrade med alkoholJag gjorde det mesta för att fly från verklighetenFörsökte va diskret men blev värsta poetenDå vände mitt liv för jag började och rimmaJag skulle hinna försvinna ut i en säker dimmaSom innehöll lyrik texter och många beatsJag upptäckte freestylen som blev mitt revirsen gick det utför och jag började punda igenjag blev kallad Big Smoker Mafucka även BSMdet fick mig att tänka till och softa med skitenatt sluta blanda massa weed piller och spriten Men allt som man gjorde då gör man inte nuOch det man gör nu gjorde man inte förut