I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bea joh Tårar rinner från kinden

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-12-13 20:39

bea joh Tårar rinner från kinden

Låt heter Tårar rinner från kinden
Genre rap
Skriven av Beatrice Johansson

Var i skolan ännu en dag e trött som fan lyssnar
och hänger med
klockan e tjugofem i elva lunch e det snart
fem minuter senare fick vi gå e nu på väg
till lunch med johan å läraren snön e vit vägen e hal på väg till maten vi är kön var ingen alls
satte sig med kusinen jonas liksom dom andra kusinen blev klar först å gick i väg läraren gick sin väg jag väntar på johan vi drog sen i väg jag rökte en cigg å diggar zin kim huvan e på som vanligt dricker kaffe och skriver diggar ännu zin kim va tvungen att stänga av johan på datan lyssnar tråkig musik jag byte till ett ensamt rum diggar zin kim på data och texten jag skriver lektionen på folkan ska lyssna johan å alex väntar på mej teatern handlade om allt möjlig sen hem jag gick va vi data skriver på texten det e vi i ssp i jokkmokk som bara e sej själv som inte bryr sig om vad alla andra tycker vi gör vår egen grej vi gör vår egen grej nu ni ska få veta sanningen om mitt liv


Mina tårar rinner från kinden jag gillar droger mår fett dåligt utan lärare ,polisen ,sos,psyket, familj å vissa av mina kompisar tycker jag e beroende av droger å skit
jag e ingen narkoman vill bara ha mer å mer känner plåger när jag e utan vill ha finns inte att köpa längre ingen säljer det längre vill testa andra droger än vad jag ha testat jag mår så dåligt utan får mina black outs när ja e full å deppig sanningen kommer alltid fram då jag e full å öppen