bigk-pallar inte mera
texten är dock inte klar.. men ge kritik e ni snälla =)
Vers1 ja kämpar som fan. men pallar inte mer försöker ta mej upp men ja faller bara ner ja kommer in i en värld med besvär ja sjunker bara ner, ja vill inte vara här pistolen i min hand, o kniven i min ficka shit asså, ja kommer skjuta denna fitta ja blir hatad av många o älskad av få min bästa vän mannen, det är min mikrofon ja sitter i mitt rum,me papper o penna väntar på någonting,men inget kommer hända vad ska ja göra, ja vad ska ja ta mej till det är ingen lek,ja även om man vill man måste kämpa för att överleva skiten det enda som ja gör är att leva för musiken ja vill må bra,o ha musik som min stil o vill att folk ska säga, ja diggar denna skit
reff ja sitter helt tyst o väntar på en förändring hade ingenting,men min låt blev min räddning nu är ja kvar, o väntar på min ängel tro på mej , tro på va ja säger x2
vers2 tänker på min framtid tänker på det me alla ni som hjälpt mej , ja ni vet vem ni e jag lägger mej ner o ja blundar en stund hjärnan fylls med tankar o hjärtat känns tungt man kan klara allt bara om man vill diggar du inte shiten…. Så försvinn ja är helt knas, allting är sant hela texten om mej nu kommer sanningen fram ja sitter helt tyst o väntar på en förändring hade ingenting,men min låt blev min räddning man tror det var på riktigt,men allt var bara ett skämt mår inte bra, försöker glömma det som hänt ja byggdes ju uppåt, ja är bigk ingen av er här inne fattar hur ja mår livet är ett skämt, ingenting är som det ska nu har ja sagt mitt, o nu mår ja faktiskt bra
reff ja sitter helt tyst o väntar på en förändring hade ingenting,men min låt blev min räddning nu är ja kvar, o väntar på min ängel tro på mej , tro på va ja säger x2
|New Beats| http://soundcloud.com/jesperkrassman
|