App - vakna upp förfan. Jag vet att jag inte borde bli surmen det är svårt när ni är så jävla infantilaväx upp, sluta hoppa över sista sidanoch acceptera istället att boken är slutdet är lustigt hur nån som en dag är världens bästa tjejen annan beter sig på ett sätt som ärligt äcklar migjag kan inte se på dig som en förbannad imbecillmen är trött på att förvänta mig att andra ska lyssnanär dom tycker att jag fattar ingentinghär i livet så har man många paddor att kyssa, menmeningen är att gå vidare när den inte förvandlas till en prinsmen hey,stort grattis till din status som vandrande klyschaintalar dig "Men den här gången blir det en annan sak"och såfort man ifrågasätter det så blir du envisdrömmer dig bort, en surrealistisk framtidsplandär det inte slutar med att du lever ditt eget liv på deltidförr eller senare kommer gnället att jag upptar din tidoch då kommer han och jag hamna i ett fullskaligt krigokej, ärligt talat nu jag hatar inte folk, vet att många inte gillar mig, men jag är inte sånsom tar ett steg tillbaks och ber om vapenstilleståndså, säg vart skon klämmer och jag maler den till stoftjag sa att jag inte hatar nån, men jag undrar jagför honom kan jag nog göra ett undantagegentligen är det inte han som personutan snarare sättet han får dig att falla ihopmen gör du dina cirkuskonster sålänge linan hållerhur det än blir så kommer det här bli sista gångendet lovar jag, vi kan enas om att vi inte är överrensfortsätt drömma så fortsätter jag himla med ögonennär du säger att ni kan ha det så bradu kan ta det för hat, bara som pratfram tills den dagen när jagstår där och säger åt dig "vad var det jag sa?"Då förstår du.
egentligen är det inte han som personutan snarare sättet han får dig att falla ihopmen gör du dina cirkuskonster sålänge linan hållerhur det än blir så kommer det här bli sista gångendet lovar jag, vi kan enas om att vi inte är överrensfortsätt drömma så fortsätter jag himla med ögonen
väx upp, sluta hoppa över sista sidanoch acceptera istället att boken är slut