App - vakna upp förfan.
Jag vet att jag inte borde bli sur men det är svårt när ni är så jävla infantila väx upp, sluta hoppa över sista sidan och acceptera istället att boken är slut det är lustigt hur nån som en dag är världens bästa tjej en annan beter sig på ett sätt som ärligt äcklar mig jag kan inte se på dig som en förbannad imbecill men är trött på att förvänta mig att andra ska lyssna när dom tycker att jag fattar ingenting här i livet så har man många paddor att kyssa, men meningen är att gå vidare när den inte förvandlas till en prins men hey,stort grattis till din status som vandrande klyscha intalar dig "Men den här gången blir det en annan sak" och såfort man ifrågasätter det så blir du envis drömmer dig bort, en surrealistisk framtidsplan där det inte slutar med att du lever ditt eget liv på deltid förr eller senare kommer gnället att jag upptar din tid och då kommer han och jag hamna i ett fullskaligt krig okej, ärligt talat nu jag hatar inte folk, vet att många inte gillar mig, men jag är inte sån som tar ett steg tillbaks och ber om vapenstillestånd så, säg vart skon klämmer och jag maler den till stoft jag sa att jag inte hatar nån, men jag undrar jag för honom kan jag nog göra ett undantag egentligen är det inte han som person utan snarare sättet han får dig att falla ihop men gör du dina cirkuskonster sålänge linan håller hur det än blir så kommer det här bli sista gången det lovar jag, vi kan enas om att vi inte är överrens fortsätt drömma så fortsätter jag himla med ögonen när du säger att ni kan ha det så bra du kan ta det för hat, bara som prat fram tills den dagen när jag står där och säger åt dig "vad var det jag sa?" Då förstår du.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|