Missonären - varför inte berätta
fick reda på idag att min tjej har gillat en ända sen vi blev tillsammans, Så gjorde en text vill bara få lite kritik på lyrik. Enyoy
du när jag fick reda på hur de ligger till// Att du tycker om en annan, min framtid står still// Kan inte tänka en enda sekund klart// fall jag aldrig träffa dej, skulle de va underbart// Jag hoppas du förstår hur ja tänker// O vilket buskap ja sänder//
Du var inte så smart// kommer tänka på dej varenda jävla dag// Men kan inte leva med att du tkr om en annan// De går ju inte då att vi 2 är tillsammans// Och de med att du var otrogen// de är ju inte de största som har hänt på jorden//
Men du kuunde iaf berättat// Ist för att skriva sms efter en vecka// kan inte fatta, kan inte förstå// varför du gjorde så// Jag som verkligen gillade dej//
jag som trodde att de skulle va du o ja// du o ja med alla dar// men de blev inte så// Kan inte ens varför de blev vi 2// Båda 2 visste ju redan att de skulle bli så här//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|