I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-11-27 12:19

Since -81

Na dizz goes out to ma friend mista Myten –
Na dizz goes out to ma friend mista Kaasi –
And a shout out to ma girl, lovely Jessica –
You know I love ya, and ya know it cuz I’m blessin ya!

from the day I wuz born till the day you get the bars//
from the boy that I was, til the man I've become//
my struggle within, and my prospect of life as I wanted it to be and the way it turned out//
never saw it this way, never knew I’ d do drugs, never thought I’d be bad, or be one of ya thugs//
but life has a purpose, just didn’t see mine, now I have found a few pieces, and my god, I’m divine//
now it’s my turn to bless, it’s my turn to shine, it’s my turn to love, and it’s my turn to rhyme//
to turn my life into this song, a beautiful art, with a few drops of pain and a whole lot of heart//
takes me on a journey through heaven and hell, but I’m doin this shit, and I’m doin it well//
I’m rebooting my system, tryna' get out of my shell, a fresh new start, man I’m gonna yell//
so all you can hear is my voice in your head, when you wake up, or when you go to bed//
to tell you my story, the light I must shed, that’s why I’m wrighting this song, and not a letter instead//
so I’m sitting here now and gotta force a conclusion, in this fucked up evolution//
how it all started and why it was so, how my mom past away 18 years ago//
that’s when everything started, and life turned to shit, but I had one gift, I started to spit//
spit all of my anger and hate into songs, and sadly enough I found my new love, a love to the bong.. //
since 81, wow that feels long ago, been huzzlin in Kramfors, Götet and UmeYo!//
I was sellin' and stealin' since before I could walk, I learned how to do it, how to walk the walk//
ok, I'm ending this verse with a swedish bar, my own "special blend"//

Jag skryter inte gärna, spelar inte känd, men jag föddes till stjärna, kommer dö som legend...//

..::picture me rollin::..

2009-11-30 08:16
bump

2009-11-30 13:12
läste bara några bars i början för det känns mycket som nonsen på något sätt. jag får inte ihop det. men du har säkert skillz och la det bra. men om du kortar ner raderna blir det lättare att läsa.

Men avslutningsraden på svenska var riktigt riktigt soft :)

peeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-30 13:53
Hmm, för långa?
Hur kul är det om det låter som Ronald McDonald lagt låten då.. typ:

Hej jag heter Sven, du kan hälsa hem
Vill du smaka på snabel eller lem

Vad har du att stå emot, din lilla räka
Ner på golvet gör som din syster, BARA BRÄKA!
.....

....

Anyways, att du inte orkar läsa en normal bar är ju inte direkt så.. ja.. givande..
Och att du tyckte om den svenska var nog för att det andra var lite för svår engelska för dig..

Ps. nonsens är det inte, eftersom, OM du kan engelska, ser att den handlar om mitt liv, mina värderingar, SINCE -81 tills idag som är 2009.. ds.

2009-11-30 14:15
ps nummer 2, det var inget illa mot dig nu så ta det inte som ett påhopp..
Men att du inte orkade läsa det och sedan kommenterade det som nonsens var väl inte så genomtänkt eller? ds 2.

2009-11-30 18:14
fick svårt att läsa texten. och min engelska är det då ingen fel på då jag bott i usa och även gått på engelsk skola och dagis sedan 3 års ålder (Y)

nej inte genomtänkt. men blir galet svårt för mig att läsa texten. dyslexi (Y) menade inte att hela texten var nonsens men såg bara ut som bara ord för mig. med att korta ner raderna menar jag att trycka enter lite oftare t.ex. tror inte att texten förstörs för det.

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-01 08:50
Hoppla, där ser man, men att du har dyslexi är INGET man kan läsa mellan raderna då du skriver, tycker det ser ut som nonsens..

Så, jag tänker inte be om ursäkt.. Men men, då fattar jag.. Men jag tänker heller inte trycka enter oftare för att du ska kunna läsa den ;)

Anyways, take care.

2009-12-01 09:51
haha äh vafan. menade inget illa med nonsens. det var ett väldigt fel ord att välja. ansträngde mig och läste nu och det jag läste var riktigt bra. härlig känsla

Missfönstånd missförstånd ;)

Yeepp, du med

peace

2009-12-01 13:48
haha, lugnt det mannen, hade en dålig dag, tände på fel, ska droppa svenskanu, kolla in den.. Medz - Legend heter den ;)