Softlikeapillow - Man tror.... för länge.
Skrev det här på 10 minuter men är galet arg så var tvungen att skriva av mig. Känns lite onödigt att posta eftersom detta inte är speciellt bra shit. Men det är känslan jag vill framhäva här. Så ge mig lite kritik och comments så blir jag glad. (gladare iaf)
2 jävla år i blindhet sluta be mig, du och jag, vi finns inte mer
Jag ångrar allt, kan inte fatta att du och jag, vi var fan ingenting för varandra finns ingenting om förklara det här kan bara säga, fan vad jag hatar det här du skulle vara ängeln, jag var ju djävulen men va fan hände, du ljuger, att jag ens var kär i dig att jag lät dig trycka ner mig, lät dig skylla på mig all lycka till dig, men var du tvungen att fylla salt i såret Du var ju perfekt, vacker, allt för mig men varje gång vi bråkade, allt föll direkt för dig jag var ingenting, du ljög för mig gång på gång blev sur varje gång, men fan att jag vände om Du var inte perfekt, du var en otrogen jävel "vi fanns ju inte då, jag har inte gjort fel, så är det" HAHA, jag måste skratta medans jag faller i gråt "snälla sacha jag behöver dig" - DU LJUGER!! OCH DU HAR INTE ENS SAGT FÖRLÅT
Jag skulle lyssna på de andra Du är inte ens värd mig Och då är det jävligt illa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|