Softlikeapillow - Man tror.... för länge. Skrev det här på 10 minuter men är galet arg så var tvungen att skriva av mig. Känns lite onödigt att posta eftersom detta inte är speciellt bra shit. Men det är känslan jag vill framhäva här. Så ge mig lite kritik och comments så blir jag glad. (gladare iaf)2 jävla år i blindhetsluta be mig, du och jag, vi finns inte merJag ångrar allt, kan inte fattaatt du och jag, vi var fan ingenting för varandrafinns ingenting om förklara det härkan bara säga, fan vad jag hatar det härdu skulle vara ängeln, jag var ju djävulenmen va fan hände, du ljuger, att jag ens var kär i digatt jag lät dig trycka ner mig, lät dig skylla på migall lycka till dig, men var du tvungen att fylla salt i såret Du var ju perfekt, vacker, allt för migmen varje gång vi bråkade, allt föll direkt för digjag var ingenting, du ljög för mig gång på gångblev sur varje gång, men fan att jag vände omDu var inte perfekt, du var en otrogen jävel"vi fanns ju inte då, jag har inte gjort fel, så är det"HAHA, jag måste skratta medans jag faller i gråt"snälla sacha jag behöver dig" - DU LJUGER!! OCH DU HAR INTE ENS SAGT FÖRLÅTJag skulle lyssna på de andraDu är inte ens värd mig Och då är det jävligt illa
HAHA, jag måste skratta medans jag faller i gråt"snälla sacha jag behöver dig"- DU LJUGER!! OCH DU HAR INTE ENS SAGT FÖRLÅT