App - hur man gör rick är bäst, en manifestation av vilda västernskriver hiphoptexter med rimproccesser som nino blessrikoschetter överallt, du får ett skott i magenritar en silhuett med krita på marken...hoppa hagegnäll på mig i blogginlägg, så tar jag reda på din postadressåker dit, får dig att stamma efter "ma ma ma ma" som boney minnan jag släpper lös ett gäng våldtäktsmän, på din lillsyrrasförlossningshem och försvarar mig med att kalla det för konstprojektnär du hör en magnum poppa är det inte alls en korkoch när en örn märker din tröja är det inte lyle&scottfull av rykande hål, mikroskopiska blixtnedslagsom får dig att hosta blod...biologiska krigsredskaputmanare slaktas dagligen, får jag en chans så tar jag denoch lämnar alla som suger i en kista...transylvanienkalla oss angello, ingrosso eller axwell, vi är era husgudarsom kör estonia-stilen, ser till att hela erat crew stuparom ett gott skratt förlänger livet måste ni va surmulnaför det är inte skrattsalvor som ni får smaka från min kulsprutasitter med ak5'or - inte pokerhandenfår dig att lägga dig ner i ett hål i markenwhy so serious? ni påminner om ordningsvakterjag ser hellre att ni ler som jokermaskenoch om ni ställer till en scen som skådeplatserser jag till att ni får heja på änglar...blåvittklackenför jag är känslomässigt störd och vill att mänskligheten dörhej
och om ni ställer till en scen som skådeplatserser jag till att ni får heja på änglar...blåvittklacken