TheGhostWriter - Ångest! sitter och skriver vet inte vad ni förväntar er-känns faktiskt som att ja börjar bli galen av min ensamhet-försöker tänka på de bra saker i livet-ja ska kämpa vidare, och aldrig mer ta saker för givet-förr ja va lycklig, och att leva livet kändes bra-men ja vände min rygg åt det och nu så står jag ensam kvar-kan bara skylla på mig själv, för att det blev så här-tankar cirkulerar när man lever i sin egen värld-att dämpa ångesten för mig är som ett heltidsjobb-och somnar varje natt med hoppet av att ja ska ska klara av det-och jag är inte ensam om det, de finns flera som-har drabbats utav ångest och som aldrig kommer klara av det-för ja lever som en robot känns som själen kastats ut-och ja vandrar på den vägen ja vandrar på för vägen tar aldrig slut-och livet känns som en cirkel, och ja är fortfarande ung men-skulle hellre kapa den på mitten än att tvingas att gå runt den-
och livet känns som en cirkel, och ja är fortfarande ung men-skulle hellre kapa den på mitten än att tvingas att gå runt den-
skulle hellre kapa den på mitten än att tvingas att gå runt den-