Pallar inte mer Skrev denna texten för längesen =P Vers 1Jag sitter här och tänker på allt som har varitIngenting är vanligt allt är bara knasigtJag kämpar och sliter men ingenting blir rättDet är fan inte lätt när livet har gått snettDet är därför jag skriver så ni förstårAtt känslorna tar över och fäller en tårInte för dig och inte för mig utan för dagarna som går (paus)Alla säger att jag är en man utan framtidMen hur ska jag bevisa när folk trycker ner migHur ska det gå?Jag står och funderar tittar mig i spegelnHur är det jag mår finns det nån som förstårJag skriker efter hjälp finns det nån som kan höraFinns det någon hjälpRefNi måste förstå att livet går vidareInga mera bråkMen hör mig då mitt rop efter hjälpJag sträcker ut min hand efter dig min vänVers 2Allting är knasMitt liv går i krasJag pallar inte mer jag står över mitt slagAllt går emot mig orkar inte mer nuKommer hoppa från bron, ungefär nuSekunder känns som evighet när jag ramlar mot markenSnart är det över snart jag dödDunkar ner på marken slår i huvudet förstFolk stannar och skriker när de ser min blodpölSkiter i beatet det spelar ingen rollMitt liv är över ingen kontrollHör ambulansen dags för sista dansenStäller mig upp men har tappat balansenKommer det en djävul eller en ängelSom ska ta mig, till himlen eller helvetetFörlåt för mina synder det känns som att jag rymmerFrån mina problem och mina bekymmer