Pallar inte mer
Skrev denna texten för längesen =P
Vers 1 Jag sitter här och tänker på allt som har varit Ingenting är vanligt allt är bara knasigt Jag kämpar och sliter men ingenting blir rätt Det är fan inte lätt när livet har gått snett Det är därför jag skriver så ni förstår Att känslorna tar över och fäller en tår Inte för dig och inte för mig utan för dagarna som går (paus) Alla säger att jag är en man utan framtid Men hur ska jag bevisa när folk trycker ner mig Hur ska det gå? Jag står och funderar tittar mig i spegeln Hur är det jag mår finns det nån som förstår Jag skriker efter hjälp finns det nån som kan höra Finns det någon hjälp
Ref Ni måste förstå att livet går vidare Inga mera bråk Men hör mig då mitt rop efter hjälp Jag sträcker ut min hand efter dig min vän
Vers 2 Allting är knas Mitt liv går i kras Jag pallar inte mer jag står över mitt slag Allt går emot mig orkar inte mer nu Kommer hoppa från bron, ungefär nu Sekunder känns som evighet när jag ramlar mot marken Snart är det över snart jag död Dunkar ner på marken slår i huvudet först Folk stannar och skriker när de ser min blodpöl Skiter i beatet det spelar ingen roll Mitt liv är över ingen kontroll Hör ambulansen dags för sista dansen Ställer mig upp men har tappat balansen Kommer det en djävul eller en ängel Som ska ta mig, till himlen eller helvetet Förlåt för mina synder det känns som att jag rymmer Från mina problem och mina bekymmer
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
|