Mvh - Swagilicios Jag vet hur ni tänkerShit, inte den dära fula svennen med gula tänder!Du kan kalla detta elak lyrikFör det är inte jag som är min egna kusinJag skapar masshysteri i rapindustrinMedan du är ansiktet utåt för plastkirurgiFår får får? Nej, det är fem för femSå håll käften stängd, det är SBMJag är fet, min vardagsmat är mars o isterOch vill få folk förstå att jag är skadeglad som machoisterEtt fyllo till mansgris som får dig gå på kryckor och handspritFör jag sitter på hårda rader som en kyrkoförsamlingTill den grad att kvicksilver utvidgasGår upp på scen och får din flickvän att bussvisslaMed två fingrar i fittan, så fimpa ditt snicksnackInnan det är du som ligger i kistan, ditt missfall
Ett fyllo till mansgris som får dig gå på kryckor och handspritFör jag sitter på hårda rader som en kyrkoförsamlingTill den grad att kvicksilver utvidgasGår upp på scen och får din flickvän att bussvisslaMed två fingrar i fittan, så fimpa ditt snicksnackInnan det är du som ligger i kistan, ditt missfall