Suryakant - 28bars av kärlek
Sitter här på småtimmarna och blev klar med en liten text. Tcykte den vart helt ok enligt mig själv. Så ge gärna lite kritik om ni vill:P Har beat och allt, så ska bara hitta nån som vill hyra ut studio så jag kan kicka;)
klockan är tolv mitt på natten greppar pennan bombar pappret jag tar mina tankar och gör dom till rim huvudet bankar så jag skriver lite till massa funderingar på soft beat mina rim blir min spegelbild sitter ner försöker skriva en text jag gör det för er men det e inte så lätt jag andas och pratar genom min musik ni kan hata på det här men det är mitt liv och jag älskar det jag gör kommer fortsätta tills dagen då jag dör jag vill göra min mamma stolt så hon kan höra att jag blivit nåt hon lyssnar på min låt och hon lyssnar på mig jag säger förlåt och jag älskar dig förlåt för allt jag sagt och förlåt för allt gjort du är den finaste kvinnan på våran jord hela min familj dom betyder allt älskar dom som fan och dom ger mig kraft kraften att fortsätta leva här leva i våran hårda värld jag vandrar längs en väg tillsammans med människor som jag håller kär jag ville förmedla i denna session och jag menar allt som jag skrivit i texten men nu är det sent så jag ska sova men jag e snart tillbaks med nya låtar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|