Även på krök är jag tråkig, för jag festar nykter win, formuleringen i kombo med de introducerande raderna gjorde mig lite fnissig! när jag läser detta för mig själv så får jag känslan av att flytet kommer bli lite stelt, det gör mig lite ledsen i byxan. den här sortens låtar börjar bli rätt played och behöver därför extra mycket personlig finess i låten, och även om texten är snyggt och bra skriven (shoft rimmässigt, men tredje versen stack ut som den bättre där ) så kunde jag bra gärna sett lite mer tokerier och fräsiga metaforer så att man stannar upp och ba "...va? " (på det braiga sättet ) när man läser/hör texten! och med tanke på att det är hela tre verser kunde du faktiskt klämt in lite om vad som hänt och varför och inte bara malt på om hur jöbbigt det känns såhär i efterhand! men som sagt, bra tekniskt- men nu vill jag ser mer person även i dina texter, din snuskgubbe!Men du, jag är van vid mordhot och smutskastning Så kanske det är dags att du ändrar uppfattning varför ska "jag" ändra uppfattning för att du är van vid att få höra just det som "jag" säger? :(
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.