Återspegling how how, jag dammar av min mick en comeback //även om den så ska sluta vid ett onetrack //titta på mig nu, här sitter jag och stirrar mig blind //vänder ryggen till för jag vill inte gå mot vind //pillar på min melodi, kvällarna i ända //samma sak om igen, på nåt vis som en trollslända //kan inte vill inte har inte planerat nånting //den här dagen gör jag ingenting jag vill vara zombie //bottenmetar i ett hav där alla svar är bottenlösa //lönlöst att fråga för svaret i fråga är fel //om jag kunde skulle jag hoppa upp i atmosfären //lämna mina vänner glömma bort allt om omvärlden //bara segla fram bland molnen utan krav eller så //sedan vaknar jag ur drömmen ser att världen är gråtempot är högt, alla vill vara med på ett kant //medans jag singlar slant om vad jag ska göra idag //just nu tiden är knapp och vinden kanske ganska så mild //men sen står vi där och krossar vattenytans spegelbild // Har inte skrivit något på 3 år så var snälla med kritiken, det viktigaste i den här texten är flowet.