ONEMANPLAN : lika som bär se hur lika vi är Skriver bara av mig, någon som ser någon sanning i detta?som ung var min önskan att dansa me brudarnasökte ständigt efter sköte för ja va den bäste me den blötemen nu ligger min längtan i att dansa med gudarnaoch nu ser ja förbi alla dom maskerade hudarnamasker som ni ständigt med medvetande bärmasker som förklarar att ni inte ens vet vilka ni ärpersonligheter som skapar en ny sorts barriärför ni vill inte se inåt, se hur lika vi ärlika som bär se hur lika vi ärsöta som bär se hur lika vi ärlika som bär se hur lika vi ärsöta som bär men vad liknar de här?nu sväljer ni kukar för att göra karriäruppslukade av egot för att mätta ert begärför framgång trampar ni på er egen karaktärblundar när ni ser bak för ni skäms för vad ni ärni skäms för vad ni blivit av tid som livet givito jag skäms fan me, för ja vet hur lika vi eoch allt jag ser i er kan jag hitta i mig själv memen de ligger på ett djup som jag låter va i fred ikväll mevi är miljoner vibrationer som bör röra oss till livets tonerfölja hjärtats instruktioner o ledas av sanningsreligionermen nu dansar vi till ljudet av miljoner bombpatronerfrån militärkonstellationer o giriga män i deras strävan efter tronenDags att ta av masken och se igenom illusionenPEACE