ONEMANPLAN : lika som bär se hur lika vi är
Skriver bara av mig, någon som ser någon sanning i detta?
som ung var min önskan att dansa me brudarna sökte ständigt efter sköte för ja va den bäste me den blöte men nu ligger min längtan i att dansa med gudarna och nu ser ja förbi alla dom maskerade hudarna
masker som ni ständigt med medvetande bär masker som förklarar att ni inte ens vet vilka ni är personligheter som skapar en ny sorts barriär för ni vill inte se inåt, se hur lika vi är
lika som bär se hur lika vi är söta som bär se hur lika vi är lika som bär se hur lika vi är söta som bär men vad liknar de här?
nu sväljer ni kukar för att göra karriär uppslukade av egot för att mätta ert begär för framgång trampar ni på er egen karaktär blundar när ni ser bak för ni skäms för vad ni är
ni skäms för vad ni blivit av tid som livet givit o jag skäms fan me, för ja vet hur lika vi e och allt jag ser i er kan jag hitta i mig själv me men de ligger på ett djup som jag låter va i fred ikväll me
vi är miljoner vibrationer som bör röra oss till livets toner följa hjärtats instruktioner o ledas av sanningsreligioner men nu dansar vi till ljudet av miljoner bombpatroner från militärkonstellationer o giriga män i deras strävan efter tronen
Dags att ta av masken och se igenom illusionen
PEACE
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|