Chaoz - En söndagsmorgon En text som bara blev till i brist på annat igår..Kritik uppskattas!Ska skriva om denna ganska mycket men behöver kritik iallafallFunderar ärligt talat att skriva om hela andra versen, men men..PEACE!Är kvar i söndagskvällen va var de hon hette?Bättre att glömma och gå vidareFör det är så vi gör vi är glidareSå jag bara glider vidareÄr kvar i söndagskvällen va var de hon hette?Bättre att glömma och gå vidareFör det är så vi gör vi är glidareSå jag bara glider vidareEn söndagsmorgon jag kliver upp igenGör egentligen de för att vara snällVara snäll mot min mor och farSkulle välja att sova hela danBärsen blev för många verserna för långaNätterna för korta jag vill bara sovaSå jag lägger mig i sängen igenOch stänger de tunga ögonlockenMen kan inte sova mina smärtor är för svåraOnt i huvudet så jag lägger mig på soffanIdag gäller det bara att softaBara softa ingen stress ingen pressIdag bara glida med finessSäg en plats och tid så kan vi mötasMåste komma i tid så vi kan fortsätta med våra livFortsätta idag fortsätta dagarna i ändaFortsätta tänka på att allt kan händaÄr kvar i söndagskvällen va var de hon hette?Bättre att glömma och gå vidareFör det är så vi gör vi är glidareSå jag bara glider vidareÄr kvar i söndagskvällen va var de hon hette?Bättre att glömma och gå vidareFör det är så vi gör vi är glidareSå jag bara glider vidareVafan hände igår? Jag kommer inte ihågÄh skit i de... Men jag kan inte släppa deSnart är de dags att sluta vara en spelareEn player som sagt borde skaffa mig något fastBorde skaffa mig något bättre men inte idagFör idag skriver jag bara rad efter radFilar på mitt leende filar på mitt levnadssättLever på mitt flow genom mina texterBättre än att sitta och röka växterFör jag glider runt i staden jag bor iÅkersberga hah va trodde niMen söndagsmorgon är värst av alla dagarnaSover dåligt och blir utlämnad av drömmarnaMen det måste fortsättaFortsätta idag fortsätta dagarna i ändaFortsätta tänka på att allt kan händaÄr kvar i söndagskvällen va var de hon hette?Bättre att glömma och gå vidareFör det är så vi gör vi är glidareSå jag bara glider vidareÄr kvar i söndagskvällen va var de hon hette?Bättre att glömma och gå vidareFör det är så vi gör vi är glidareSå jag bara glider vidare(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-11-06 00:27:11)