Softlikeapillow - freestyle Körde det här när jag satt med en polare på soft beat och körde lite känslo freestyle.. rätt nöjd med tanke på att detta är freestyle och inget genomarbetatComents vore niceJag blev lycklig idag, ska vara rakt på sakInte klyschigt eller dant, ska vara rakt på sakFör att, idag, när jag mötte den blick, du gav, du gav migett leende, som en fråga.... "vad blev av dig?"Säg, vad blev det av mig, en trasig jävelMed modet i behåll har jag vandrat hit förgävesFör att, förgäves, gräva ner själen i ett tomt hålTäcka över med jord, sen be en jävel gå dit och hoppa på'tSedan ryckas upp igen, min själ och känslor har förmultnatMen ler, ja det gör jag, växer, undan för undan, jagDrunkar i känslor, men simmar upp till ytan stundtalsför jag undrar, va vore livet utan kärlekja, vad vore livet utan närhet, fan, vad vore skiten utan kärlekhah, det har jag redan lärt mig, lärt mig vad det för med sigSå lägg ner erat rävspel för skiten är ärligBara se mig på scenen, från särskildhet till hägringLägg ner, för det låter förjävligtPEACE
Men ler, ja det gör jag, växer, undan för undan, jagDrunkar i känslor, men simmar upp till ytan stundtalsför jag undrar, va vore livet utan kärlekja, vad vore livet utan närhet, fan, vad vore skiten utan kärlek