Softlikeapillow - freestyle
Körde det här när jag satt med en polare på soft beat och körde lite känslo freestyle.. rätt nöjd med tanke på att detta är freestyle och inget genomarbetat Coments vore nice
Jag blev lycklig idag, ska vara rakt på sak Inte klyschigt eller dant, ska vara rakt på sak För att, idag, när jag mötte den blick, du gav, du gav mig ett leende, som en fråga.... "vad blev av dig?" Säg, vad blev det av mig, en trasig jävel Med modet i behåll har jag vandrat hit förgäves För att, förgäves, gräva ner själen i ett tomt hål Täcka över med jord, sen be en jävel gå dit och hoppa på't Sedan ryckas upp igen, min själ och känslor har förmultnat Men ler, ja det gör jag, växer, undan för undan, jag Drunkar i känslor, men simmar upp till ytan stundtals för jag undrar, va vore livet utan kärlek ja, vad vore livet utan närhet, fan, vad vore skiten utan kärlek hah, det har jag redan lärt mig, lärt mig vad det för med sig Så lägg ner erat rävspel för skiten är ärlig Bara se mig på scenen, från särskildhet till hägring
Lägg ner, för det låter förjävligt
PEACE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|