Diss Missonären, kommer inom kort ;) ey missonären vem tror du att du är//inte ett ord till om mina polare då ska du få smaka, ja jag svär//mannen, du säger att du har hållit på i flera år//men det låter som att du börja rappa i förrgår//inte för att skryta, men jag är bättre än dig//det har jag till och med hört från din tjej//ha, bilden @whoa en tolivårig emo snubbe som leker tung//snälla missonären kom till skutskär och slicka min pung//passa dig, för att bråka med oss//för jag lovar dig vi kan slåss//eller ska vi köra one on one du och jag//fast du vet ändå att jag sänker dig på ett slag//Teddy, snälla vafan har du för namn//jag hoppas att det är ett smeknamn//seriöst, vem fan vill heta teddy//hellre heter man fan eddy//nu har du fått hört vad som gäller//passa dig för en dag smäller det//du kan inte komma med nått till svars//det är därför jag lägger dessa bars//din keffa jävel, kaxig över internet//det kan ju vara ganska lätt//men irl vad ska du kunna göra//fan du kommer bara att smöra//du är så jävla feg//när jag tar mina steg//ajuste teddy hette du va//snälla kan du inte bara dra//du gjorde en diss till magge och lidbom//seriöst du måste fan ha en sjukdom//är det så här din karriär ska börja//hahh, man lär ju fan sörja//ja, nu säger jag godnatt//med ett jävla skratt// HHAHAHAHAHHAVad tycks?
det har ja till och med hört från din tjej