MaCo - Energidryck, 16x2 + kort ref
energidryck ? - varför inte ---- vi möts alltid vid maxi, varje dag för samma sak, vi behöver , 20 spänn, då har vi det bra drycken är så fet och har efekter som dynamit och det är konstigt att endel kallar det för skit människora försöker fly från livet vissa väljer weedet, men jag väljer det ni kallar skiten att dricka det är som att flyga iväg till någon helt annan värld Inget märke kan vara underkännt, kan lätt lägga över 100 spänn Men nu är det billigt så vi drar till maxi och betalar 20 släng sen drar vi tillbaka hem det är gott med cola i styck, men det är godare med enegidryck! Har 2 kvar som står där dom står, att du ska dricka upp dom ? Inget att tänka på
x2 Det är gott, det är bra, ja det ligger på topp! aldrig några sura miner, det förbättrar min kropp,
Folk säger: man han få en hjärtinfarkt Men det skiter jag i och laddar upp en fet pung-spark dricker om jag vill, mina initiativ det funkar hela tiden, så man kan ha ett fett nattliv men nu ska jag ta en till, sitter och skiver medans jag skvätter på papprerna och de blir fläckiga, och de blir äckliga men det skiter jag i, kommer aldrig låta bli att dricka det är inget fjaneri, man gör det hela tiden typ, som stoff han skulle aldrig kunna lämna någon brevid den påväg till en affär som ligger högt upp så jag börjar gå andra våningen, vi börjar närma oss toppen, jag känner innuti " jag vill ha energi i kroppen" äntligen framme, köper några stycken kan inte gämnföra något med den drycken. dom säger att det kan va skadligt, men fuck that i så fall är värt att leva farligt
x2 Det är gott, det är bra, ja det ligger på topp! aldrig några sura miner, det förbättrar min kropp, ____
Damn, Klart nu, 16 x2 + kort ref
Vad tycker ni ? Vad kan jag förbättra ? Kretik!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|