slängde ihop några rader lite fort..
Låt mig förklara lite från mitt liv som jag minns/ Som liten blev jag väldigt ofta kallad för prins/ var den lilla snälla söta blyga grabben/ några år senare så kom den första tabben/ började med skit redan femte klass/ det var början på den tiden som jag kände mig kass/ umgicks med äldre tyckte dom var fett coola/ börja mellanstadiet men jag sket ju i skolan/ försökte styra upp mitt liv men det blev bara skit/ försökte kalla på hjälp men ingen jävel kolla dit/ alla sket i mig var det förlorade barnet/ jag undrade vart ska jag hitta rätta svaret/ många år har gått och jag har hamnat snett/ Nu letar jag efter en väg som ska kännas rätt/ Letar efter något som tar mig upp igen/ Ska hitta någon som jag bryr mig om och sen/ Så ska jag rätta upp mitt liv, Mami jag svär/ Ska försöka hitta någon jag kan hålla kär/ Ska hitta någon jag kan hålla om och skratta med/ Så slipper jag gå runt och vara allmänt sned/ För det här livet är ingen människa värd/ Nej det här livet är en jävligt tung värld/
KOMMENTERA !! :)
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
|