slängde ihop några rader lite fort.. Låt mig förklara lite från mitt liv som jag minns/Som liten blev jag väldigt ofta kallad för prins/var den lilla snälla söta blyga grabben/några år senare så kom den första tabben/började med skit redan femte klass/det var början på den tiden som jag kände mig kass/umgicks med äldre tyckte dom var fett coola/börja mellanstadiet men jag sket ju i skolan/försökte styra upp mitt liv men det blev bara skit/försökte kalla på hjälp men ingen jävel kolla dit/alla sket i mig var det förlorade barnet/jag undrade vart ska jag hitta rätta svaret/många år har gått och jag har hamnat snett/Nu letar jag efter en väg som ska kännas rätt/Letar efter något som tar mig upp igen/Ska hitta någon som jag bryr mig om och sen/Så ska jag rätta upp mitt liv, Mami jag svär/Ska försöka hitta någon jag kan hålla kär/Ska hitta någon jag kan hålla om och skratta med/Så slipper jag gå runt och vara allmänt sned/För det här livet är ingen människa värd/Nej det här livet är en jävligt tung värld/KOMMENTERA !! :)