TjippY - Aldrig Mer
Impulsiva 2x16. Ni fattar nog vad som hänt.
---
Du betydde allt för mig, du var hela min värld När du sa att allting var slut så slets jag isär Jag orkar inte utan dig, eftersom jag älskar dig Du var fan mitt allt, hur kunde du lämna mig? Trodde du på vad han sa? Va jag inte tillräcklig Struntar i va ni säger, det här är inte tillfälligt Livet har ingen mening mer, bara sådär så tog det slut Om du hör mig Gud så hoppas du har roligt nu Du tog tillbaks det enda som jag nånsin bad om Du skrattar gott långt där uppe, det slår jag vad om Jag hatar dig, Gud, jag hatar dig rejält Att få leva ett glatt liv va visst för mycket begärt Vill hitta en grävd grav, där jag kan inneslutas Hon va allt som hindrade mig från sinnessjuka Min värld rasar samman, och jag bara faller ner Inget spelar längre roll, och jag tänker aldrig mer Aldrig mer…
Du fick mig att orka dagen, genom att finnas till Läste dina SMS tills jag kunde dom innantill Du va allt som hindra mig från att va deprimerad Som gav mig livsglädje bara genom att existera Sen bara försvann du, lämna mig här i mörkret Kan inte glömma dig för du finns även där i sömnen Har du nånsin själv känt hur ditt hjärta krossats? När din värld går under och du inte ens kan hoppas? Har du fötts till nånting du inte ens vill leva som? Ditt hjärta väger flera ton, att ditt liv inte spelar roll? Gud är gjord för frågor men inte har svar på mina Så hädanefter ska jag undvika Amors pilar För om dom träffar mig, jag vet va det leder till Det slutar med att jag vill slå sönder min spegelbild Världen är kall igen, jag ser sånt ni aldrig ser Inget spelar längre roll, och jag tänker aldrig mer Aldrig mer…
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|