TjippY - Aldrig Mer Impulsiva 2x16. Ni fattar nog vad som hänt.---Du betydde allt för mig, du var hela min världNär du sa att allting var slut så slets jag isärJag orkar inte utan dig, eftersom jag älskar digDu var fan mitt allt, hur kunde du lämna mig?Trodde du på vad han sa? Va jag inte tillräckligStruntar i va ni säger, det här är inte tillfälligtLivet har ingen mening mer, bara sådär så tog det slutOm du hör mig Gud så hoppas du har roligt nuDu tog tillbaks det enda som jag nånsin bad omDu skrattar gott långt där uppe, det slår jag vad om Jag hatar dig, Gud, jag hatar dig rejältAtt få leva ett glatt liv va visst för mycket begärt Vill hitta en grävd grav, där jag kan inneslutasHon va allt som hindrade mig från sinnessjuka Min värld rasar samman, och jag bara faller nerInget spelar längre roll, och jag tänker aldrig merAldrig mer…Du fick mig att orka dagen, genom att finnas tillLäste dina SMS tills jag kunde dom innantill Du va allt som hindra mig från att va deprimeradSom gav mig livsglädje bara genom att existeraSen bara försvann du, lämna mig här i mörkretKan inte glömma dig för du finns även där i sömnenHar du nånsin själv känt hur ditt hjärta krossats?När din värld går under och du inte ens kan hoppas?Har du fötts till nånting du inte ens vill leva som?Ditt hjärta väger flera ton, att ditt liv inte spelar roll?Gud är gjord för frågor men inte har svar på minaSå hädanefter ska jag undvika Amors pilar För om dom träffar mig, jag vet va det leder tillDet slutar med att jag vill slå sönder min spegelbildVärlden är kall igen, jag ser sånt ni aldrig ser Inget spelar längre roll, och jag tänker aldrig merAldrig mer…