I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

mitt liv beajoh

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-10-14 14:22

mitt liv beajoh

Låt heter mitt liv
genre rapp
skriven av Beatrice Johansson


vers 1
Det här är bea som rappar är tillbaka med en ny låt min familj verkar inte bry sig alls jag har blivit slagen,attakerad och hotad av min familj texten är sann det här är mitt liv

vers 2
jag orkar inte mer att bli behandlad som skit av er jag lever ändå här jag har dåliga minnen av allt varje dag jag har testar röka på spice för jag mår skit känslan att bli hög det dämpar min smärta älskar att att bli hög jag klarar inte mer av allt det här så droger hjälper till så att jag mår bra har dåliga minnen varje dag som plågar mej


vers 3
jag ska flytta hemifrån så fort som möjligt jag försöker vara stark till den dagen jag kan flytta såren i min själ läcker aldrig den plågar mej som mina minnen och än idag har jag det inte bra hemma blir kränkt av min familj dom pratar massa bullshit om mej till andra saker som inte är sant

vers 4
Stället jag är på ensamt som fan men jag
har mina kompisar
som jag gillar jag har svikit en
då jag testade drogen
det var ett dumt val i livet
jag mår dåligt i livet och själen
jag ler fast jag blöder inne jag blir slagen lite då och då
mår bra i bland hemma men det är då sakerna inte händer

vers 5
jag älskar att röka på och jag mår bra av att röka fan vad jag saknar drogen som jag tog kommer aldrig ge upp droger iställe kanske jag börjar med en ny

vers 6
jag är galen ledsen och arg ja vill bara ha knark jag håller på att fuckar ur jag har blivit galen i spice fan vad jag hatar att vara utan spice
men spice är inte klassat som narkotika än
så varför ska det bli olagligt för jävla poliser som förstår så det blir svårt att få tag på droger tänker testa hasch fan vad svårt livet går utan knark
skulle inte tro det livet är enkelt med knark i livet
fan för er jävla poliser