bestående personlighet hej jag heter tvångströjan..... men vi tar det från börjanjag vet jag är sinnessjuk och FUCKED UP OKEJ!?folk säger att jag är rolig så dom skrattar åt migknullar allt som andas så håll i din inhalatorjag är en sjukdom ett virus i din datorjag är allt som irriterar ett väck i din sjortanär du går på muggen har jag sex med din brorsa (aaahhh)oj hur hammna den här shit det var fel textnej jag bara skoja jag är verkligen helt väckmen ärligt jag är straight så guzzar kom hitoch så fort dom ser mig ute så ruschar dom ditjag föddes så här jag kan fan inte rå för detDÖ DIN JÄVLA HORA DU FÅR INTE GÅ FÖRE!!!hatar pensionärer som tränger sig i könså jag knuffar dom i trappen och häller i mig ölvad har hänt med mig för mycket cannabis?men hällre mig än norris för han är ganska tristfolk tittar på snett på mig "det är han som är han"men dom ändrar sig snabbt när allt kommer framjag flyr det här landet "taxi taxi!"laddar pipan med en 5:a "natti natti!"
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
oj hur hammna den här shit det var fel textnej jag bara skoja jag är verkligen helt väck