Detested - Mest Bara Äckligheter Så, 48 bars om både allt och inget, mest inget dock. Men det kanske kan vara roande :) Så dags att tycka till lite tycker jag!Jag är Kvick som Tommygunz i fighterSafsa sej å säg wazzap till mina nike airsDetested, sveriges största riksäckelHade haft en bitch om de inte va för pissfläcken---De flesta misstänker att jag har en hjärnskadaVadå, jag är lite sär baraBattla mig och känn en helvetes livsångestDu kommer fan ha cellskräck i mickbåset----------Ta din skit och dra, eller lämnas mer utspriddÄn Mixtape Stylish vol. 2’s skivomslagMin moral är obefintlig som sol på livetEller liv på solen om ni horer vill de-----------------Dissar du mig så är du fan helt ur vettetFör mina rader kommer direkt ur hel vettetDetested motherfuckers, den obskyra ohyranHan som utövar tortyr med osthyvlar----------------”Du har problem” Du ja har fan 99 styckenAlla är olika sätt att slita dig i styckenJa e så omogen att jag raggar småflicker på bussenOmogen nog att baita låttiteln från slusken--------Kalla mig HIV för jag kräver sexmaniOch har dödat fler horor än sveriges häxpanikHär eh, festar vi med en oskuld, så kulSkit på min kniv eller blod på min kuk----------------Öka distansen eller dö av misshandelDu kan spela på lotter för att höja vinstchansenNi tankar bilen, jag tankar spritenOch hackar liken med rambo kniven------------------Mandariner, fantasier, satanisterJa, ja är lika meningslös som mange schmit eJa slappar bitches och langar fingretSkriver allt om inget å ba rappar in de----------------Den störda fan som utför övergrepp på barnJa vill ha öl, sex och lan på min födelsedagRövskägget klibbar efter bögäcklen slickat denHuvet vare enda jag hade dreads på innan dess---Motherfucker, jag är varken gangster eller streetJag är en datanörd som ändå utklassar dig på beatsJag skulle dissa ditt kassa flow om du ens haft nåtOch spöa dig utan anledning som five-o--------------Ursäkta mig, vill inte besvära merSka bara niiva sej lite som xz3Jag har varit både mobbad och obetydligSpottad på oavbrutet men ofta en hora bryr sig-----Det gör i alla fall knappast jag längreFör idag kan jag spotta sexton bars bättreÄn alla i den här trista pisshålanOm nån fitta vill bråka börja spika liklådan------------
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna