94 - Ber om ursäkt Tja! Min första lyricism inlägg här på whoa. Satt ner en stund och skrev en text, kanske blir det inspelning under veckan. Vad tycker ni? Är ganska ny inom inspelning osv.. Så ge gärna kritik, de som är bra och dåligt! postar upp här när inspelningen är klar!Jag har sagt saker, saker som ja inte borde sägaVad e de som har hänt med mig, kan inte sluta tänkaDin lukt o din fina bild , har fasnat i mina sinnenJag lovar o svär att du var den enda tjejenSom betydde något på riktigtde jag gjorde var inget manligtBer om ursäkt, för jag borde inte ha svikitFattar inte varför jag lämnade dig o gick förbi baradet var mitt livs största misstag o du kmr ej förlåtaDu har rätt, jag är ingen som borde få levaSå jag står här helt ensam och får se mig själv lidaMen är helt säker kommer inte finna någon som digDu var inte bara min tjej, utan min vän, säg migKan jag få bara en gång se dig igen, känna din doftDu Cirkulerar i mina tankar, kan inte ha de softBaby glöm aldrig att jag finns här för alltidFår ingen smak av de jag gör, mår bara skitFlera månader har gått förbi, lika snabbt som solljusetKommer ihåg första dagen jag fick syn på kärlekenDet de var du, du var min enda kvinnatänkte jag kommer aldrig vinna hennes stora goda hjärtaMen en dag fick jag chansen att känna igen dig,Jag lovar o svär, det var den bästa dagen för migDu e stjärnan i mitt liv, du var min bästa vänAllt som jag kunde dela med, nu e de över menKom ihåg, jag kommer alltid finnas här va de än händerJag kan inte göra så mycket åt saken, min hjärta brinnerLider av kärleken som du hade gett migOm vi ska tala sanning, så är du en underbar tjejHar ställt upp så mycket för mig, ja gjorde inget tillbakaOch tro mig, jag har verkligen inte glömt dom där dagarnaDu har gjort mycket för mig, du förtjänar alltid det bästaUnderbaraste flickan jag har känt, inget man ska förlora...