94 - Ber om ursäkt
Tja! Min första lyricism inlägg här på whoa. Satt ner en stund och skrev en text, kanske blir det inspelning under veckan. Vad tycker ni? Är ganska ny inom inspelning osv.. Så ge gärna kritik, de som är bra och dåligt! postar upp här när inspelningen är klar!
Jag har sagt saker, saker som ja inte borde säga Vad e de som har hänt med mig, kan inte sluta tänka Din lukt o din fina bild , har fasnat i mina sinnen Jag lovar o svär att du var den enda tjejen Som betydde något på riktigt de jag gjorde var inget manligt Ber om ursäkt, för jag borde inte ha svikit Fattar inte varför jag lämnade dig o gick förbi bara det var mitt livs största misstag o du kmr ej förlåta Du har rätt, jag är ingen som borde få leva Så jag står här helt ensam och får se mig själv lida Men är helt säker kommer inte finna någon som dig Du var inte bara min tjej, utan min vän, säg mig Kan jag få bara en gång se dig igen, känna din doft Du Cirkulerar i mina tankar, kan inte ha de soft Baby glöm aldrig att jag finns här för alltid Får ingen smak av de jag gör, mår bara skit
Flera månader har gått förbi, lika snabbt som solljuset Kommer ihåg första dagen jag fick syn på kärleken Det de var du, du var min enda kvinna tänkte jag kommer aldrig vinna hennes stora goda hjärta Men en dag fick jag chansen att känna igen dig, Jag lovar o svär, det var den bästa dagen för mig Du e stjärnan i mitt liv, du var min bästa vän Allt som jag kunde dela med, nu e de över men Kom ihåg, jag kommer alltid finnas här va de än händer Jag kan inte göra så mycket åt saken, min hjärta brinner Lider av kärleken som du hade gett mig Om vi ska tala sanning, så är du en underbar tjej Har ställt upp så mycket för mig, ja gjorde inget tillbaka Och tro mig, jag har verkligen inte glömt dom där dagarna Du har gjort mycket för mig, du förtjänar alltid det bästa Underbaraste flickan jag har känt, inget man ska förlora...
Ny medlem i whoa!
www.nittiofyra.info.se
|