Skrytmåns - Skrytmåns Bäst du håller käften stängdinnan jag tvingar dig att lyssna på dina egna låtarSom är 100 gånger värre än lerkish på tusen decibellOch ni kan inte ens få bitches att spela kåtaGalet tung - marken vibrerar när jag anländerOch ni skiter i brallan så pass , att ni får permanenta bajsrännerJag och schlager är som Hitler på en bar mitzvaKommer fortsätta bomba bars tills du ligger i en gravkistaJag är asskillad, mens du skriver så kasst att dina händer bör bli avklipptaOch enda gången du sitter på deg är när du har bullar i din bakfickaDu är inte bra på en fläck som deltagare i rent husOch du är lika clean som deltagare i rent husTa en paus ifrån skrivandet, en bensträckare som bungyjumpDu kan bara fönstershoppa hoss glasmästarn, jävla fattiglapYo, jag överglänser dina plastsmyckennär jag får dig att rynka på pannan när jag slungar kastyxorSå håll dig i skinnet innan du blir flåddverbalt, för jag är stor munnen som ett mumintrollDu har så många könssjukdomar att ditt underliv fått bulimi