TjippY - Hata Alla
Hata alla, fuck allting Jag får säga såna saker, jag är rappartist Så dra åt helvete, jag hatar dig (fitta) Och det var erat hat som skapade Tjippan Ni ska slaktas, nu är det min tur att dominera Ja jag hatar alla, behöver inte motivera Du gillar inte mig heller, så varför så allvarlig? Ät skit och dö, ditt jävla särbarn (allvarligt) Jag är förstummande, så får folk att tystna Skiter i bra rim, ingen kommer ändå orka lyssna Jag är ingen människa, jag är ett jävla orosmoln Som besöker dig mitt i natten med en motorsåg Det här är den musikaliska formen av sadistiska porrfilmer Och om ni inte gillart så ska ni käka långfinger Fan, du luktar som en björnröv gör Och jag har inget annat å säga än dö, dö, dö!
Reff
Hata alla! Hata alla! Hata alla! Dra åt helvete och dö ditt svin! Lovar mannen, om du klagar på nödrim Så ska jag få din Xbox att drabbas av en röd ring Just det, inte lika jävla kaxig längre Så jag börjar klippa ditt fejs med en sax istället Spring för livet, jag sprutar som en brandbil Helt jävla dum i skallen, jag har ingen framtid Hatar varenda människa som jag ser om dagen Sparkar dig mellan benen tills du får ditt skrev i magen Hatar alla vuxna och hatar alla skitungar Som kaxar som idioter och tror dom är skittuffa Om tjugo år säger dom ”hörni, TjippY sa en gång Att han fanimej är lika tajt som nageltrång” Din fula mongolid, du kan hålla käften stängd Brinna ihjäl och dö, och sluta hänga efter mig Ska fan skära mig i halsen tills jag får fiskgälar Alla kan bara dö, jag själv är inräknad
Reff
Hata alla! Hata alla! Hata alla! Dra åt helvete och dö ditt mongo!
TjippY – har alltid varit en ensam pojk Som ibland får dampryck och går bärsärkargång Behöver inte äta mat så länge jag har avsky Jag tar ett titt på dig och börjar kaskadspy Jag ska ta din skalle och snurra den som en centrifug Sluta klaga, jag har inte bett dig lyssna, eller hur? Kanske inte är lika tuff som jag vill framställa mig Men säg mig varför man skulle orka anstränga sig Allt är bara skit, så börja suga mig på ballen Innan jag får nog och börjar skjuta mig i skallen Sure, vi kanske inte är särskilt omtyckta Men vem fan bryr sig? Vi är ändå folkskygga Luta dig tillbaks å se hur allting rasar samman Ska fan köra in din skalle i en lavalampa Din jävel, från å med nu ska du inte få fylla år Och ska du dö en naturlig död får den fan skynda på
Reff x2
Hata alla! Hata alla! Hata alla! Dra åt helvete och dö ALLIHOPA!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|