MjR - Sov så gott (R.I.P 2007-12-09) 1.Jag lovade farfar en sak innan han tog sitt sista andetagatt jag skulle ta vara på mitt liv och kämpa på varje daghan sa ofta till mig "marcus du är en smart killedu vet att du kan, jag vet att kan, bara om du vill de"Jag kämpar för mitt liv och för hans för jag ska hålla mitt löftemen farfar jag vill ha dig vid min sida, jag har verkligen behövt detför ibland känner jag mig som ett tomt skal - inget finns kvarför jag gjorde ett dumt val - men det jag lovade dig, det minns jagfarfar, du ställde alltid upp för en när man behövde det som mestdu kämpade med mig även om jag hade problem i flera mils omkretsdu brydde dig till hundra procent även om du låg i din dödsbedddet sista du sa till mig, "jag hoppas du slipper att gå rädd"du menade att jag inte skulle vara rädd för att felaför någon gång felar man annars är det inte värt att levaför annars bygger man ju inte upp något i livetoch sen vet man inte vart man ska ta vägen när man är i stridenHook:Vila i frid farfar så ses vi nog snarthos oss i släkten så finns du alltid kvarVi saknar dig så mycket hoppas du har det braför oss var du en man som var helt underbar - ja//2.Du var som min andra pappa, du uppfostrade mignär jag hade problem så var du där o plåstrade om migmen jag ångrade mig när jag hade det liv jag hade dåmen farfar du skulle vara stolt över mig för jag har kämpat så hårtför att må bra, jag är kämpar för din o min skullfarfar jag hoppas att du kan förlåta mig för jag vart så dumför jag kände mig som en skitstövel mot dig i många många årmen hade kanske varit där du är nu om jag inte hade fått någon vårdFarfar, du har alltid betytt för mig och jag älskar digjag saknar dig här på jorden utan dig är ingenting likt sigman ser på farmor att hon är ledsen innobords utan att hon sagt nåttibland ser man på henne att hon tänker "kan inte sorgen flyga bort"hon saknar dig så enormt, ni var gifta i 49 underbara årni skulle firat guldbröllop året efter men det vart inte såför cancern tog dig enda ner till graven - värsta dagen i mitt liv cancern för dig var som ett hårt slag mer garden - sämsta känslan som kan bli