något är fel på mig något är fel på migjag kan inte vara den jag behöver varanågot är fel på migkommer det alltid att vara så?något är fel på migjag kan inte vara den jag behöver varanågot är fel på migkommer det alltid att vara så?lämna mig ifred, jag orkar inte längre med eralla bara pratar om sina egna problemmedan jag vet att det är något felmed hela mitt sätt att leva och tänkadet är så enkelt att få sitt blod att stänkadet är så enkelt att bara döså min fråga är ska jag göra ett försök?förlåt för att jag blev som jag blevmen var det egentligen helt mitt fel?efter många år känns det som det var igårkan fortfarande inte förstå, hur de kunde fortsätta slåmen allt blev bara som det blevnuförtiden försöker jag bara gå runt och lemen kan vara svårt, när mina demoner träder inde sliter av mitt skin, fyller rummet med kall vindoch lämnar mig där, med känslan av ingentingnågot är fel på migjag kan inte vara den jag behöver varanågot är fel på migkommer det alltid att vara så?något är fel på migjag kan inte vara den jag behöver varanågot är fel på migkommer det alltid att vara så?snälla gå inte härifrån, ta det lungtlåt mig åtminstone få tala till punktdet var aldrig någon där som brydde sig om migdet var aldrig någon där som var där för migom ni lyssnade istället för att kalla mig namnså skulle ni förstå varför jag är så konstig iblandjag har blivit misshandlad i många årfysiskt och psykiskt, kan inte längre fälla en tårjag kan inte längre stå eller gåutan att minnas hur jävligt det var dåmen jag kan inte klaga för jag är ändå okejoch det är tack vare en viss underbar tjejvet inte hur det blev hon och jagmen jag är tacksam för var dag, för var andetagför var hjärtslag, Yin du gör mig så jävla glad