Namnlös
jag lever i exil, i en ständig flykt har slängt bort allt som mina händer byggt när jag tänker på det kommer kalla kårar.. längs min rygg folk kallar oss dårar för att vi väljer ett liv där vi brukar en drog, som kräver en sil hur kan du döma mig när hela jävla världen är skit? men.. jag bränner mitt weed och - tar problemen i egna händer och vänder min rygg samlar kraft, flyr.. ända tills jag känner mig trygg den enda som får följa mig hela livet ut är du min fina brud och lyssna.. det jag skriver nu, må vara lite sjukt men jag vill vara med dig hela livet ut.. till livets slut och jag menar det, jag har aldrig vart så säker i hela mitt liv vi har mött motgångar men ändå har vi trevat oss hit jag har letat febrilt efter dig, i hopp om att du ska bättra mig men, inget verkar ske och jag undrar vad som kommer hända mig nu när ingen kan hjälpa mig, NU.. när ingen kan rädda mig gör vad som helst, lås in mig.. sätt mig i fängelse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|