Allt Hopp är Borta
Lite skit jag skrev som började med namnet på beatet jag skrev det till och slutade med något helt annat.
Allt hopp är borta kanske för att jag softa På soffan när jag egentligen skulle jobba Springa runt med mat och servera idioter Stressigt som en taliban när han ska radera piloter Tråkigt som konstsim och balett Jobbigt som en nollning och arm svett Mitt tankesätt är att jag alltid ska ha rätt Inte som en tjej som när samtalet går snett Börjar skrika om nåt annat, att min mamma Är en slampa och att hon knullar en raggare från Lanna Och jag skriker Sandra, och börjar vandra För annars tror jag nog att jag skulle hamna I ett slagsmål med henne och det skulle ju vara kanon Antingen skulle jag hamna bakom galler och bom Det andra alternativet är att förlora Jag vill inte ens tänka tanken, så vi försonas & Jag drar tillbaka klorna, men hon gör det aldrig Hon har nu övertaget som ölen över en alkis Är det något psykiskt, medfött fel på varenda tjej? Eller är det bara jag som får det värsta ut ur dem? Inte en enda tjej jag har träffat kan diskutera korrekt Och om en dotter var på väg skulle jag fan abortera henne För jag kan fan inte hantera mens, rosa färg En häst eller usel musik dunkades i mitt hem Jag skulle vara en usel far, hora runt bäst du vill Nej du får inte ett öre, ta betalt för sex om du vill Kom inte hit med din problem, gå till din mor Har du inga kompisar, pappa du är en jävla idiot! Bra svär så mycket du vill men jag är en psykopat Och håll käften annars får du börja betala för mat Va!? Ja, fy fan va du är lat! Skaffa ett jobb för fan, när jag gick i skolan jobbade jag varje dag
You keep believing, I'll keep evolving
|