Softlikeapillow - Diamanter är för evigt 03.27 Kunde inte sova i natt så jag skrev av mina tankarna jag hade och trodde det skulle bli lättare att somna sen.. But I was wrooong.. Anyway, här kommer texten. nöjd faktiskt :)Säg vad ni tycker, yttrandefrihet , det är väl vad sverige är känt för... eller?Läs det iaf!!Roten till vår kärlek växer sig för långt ner i markenTanken på orden du sa till mig igår, det om framtidenOm att jag skulle komma tillbaks, ge oss en chans igenVara den som fanns för dig, kärleken har inte landat änMen jag är falsk för dig, har brutit våra bandDom om tillit, löften jag svurit, allting som fannsRinner tårar på min kind, rinner känslor för en tidMen seriöst, finns inte sascha för dig, finns inte viDet gick upp för mig idag, under nattenAtt vi styr åt olika håll men att jag håller i rattenAtt vi två trampar vatten, cyklar runt i cirklarFimpar en cigg som aldrig slocknar, vimlar i dimmajag kan inte simma, du tog mig hit men,När du släppte taget föll jag ner till botten av vikenMen du orkade inte skiten, varför hålla mig vid livOch förbli behandlad som skitFamlar i mörket utan dig vid min sidaGråter varje dag över slutet som fortfarande ligger och vilarKapitlet där du och jag slutar tillsammansDet där vi lever lyckliga i alla våra dagar med varandraJag vill försöka igen, sätta mig på tronenTa för mig av din kärlek, inte lura under bordetJag kan ge dig ett kungarike fullt av kärlekVisst, jag kanske fumlar lite, men lite knas, vad är det?jag vet vi klarar allt, du är kronan på verketoch En kung utan krona är som en fana utan märkesom ett träd utan kvistar, blad som har vissnatSom krystad kärlek, som att höra utan att lyssnaDiamanter är för evigt, word på frasenDet vackraste jag har tog slut för några dar senMen om diamanter är för evigt, så lever vi kvarBubblar under ytan tills det blir du och jagTänker på det hela tiden, stunder med dig på rummetFörsta mötet med din mamma, hamnen, munnenIngen annan har fått röra mig, vill inte göra detTröstar dom med att du är allt, och ingen kan mätas med, detKommer inte över dig, du var min prinsessaVill leva ett helt liv med dig, till och med nästaNu och föralltid, då och förevigtI fysiken och andligt, motvind, medvindSer du den röda tråden, eller ska jag demonstreraDödar tankarna med åren och älskar dig meraVi är själsfränder, till världens ändeVandrar med dig vad som än händerFör din hand i min hand, kan inte beskriva känslanPerfekta tillsammans, jag ska riva ner rädslanoch alla murar i vägen, tröttnar du bär jag digGör det med kärlek, kan jag inte så lär jag migPeace my brothers and sisters