Ingen kommer läsa detta ändå, så varför lägger jag upp det? IDIOT
säger Fuck off -för alla dom som hatar, // fuck off - mannen om du skulle snacka // Snitches jag cuttar, jag hatar dessa bitches // du vet hur det är för jag lägger det skit fett //
kommer tillbaka, och släpper bomben direkt // det är mert, det är fett, de e den du gillar mest // rätt ner från skåne, i södraste södra // släpper jag den skiten som ni vill höra // o allt går bra nu, jag har cash som rullar in // och jag trivs med mitt liv, mina bröder, min familj// jag trivs med musiken, och allting runt omkring// det är mitt liv, mina val, jag gör hur jag vill// det är ett liv, en chans, ska ta vara på den nu // jag gör det på mitt sätt, även fast det kan bli sjukt // alkohol, kvinnor, mina vänner, you name it // 046, shit, alla bara blaze it // helt sjukt i södern, allt e bara fucked up // jag pallar tji det här, kommer bli en fucking gangster // men jag gillar läget, man väljer själv en livsstil // jag har själv valt min för jag pallar ingen fittstil //
------------------ hade tråkigt... förväntar mig inga överpositiva kommentarer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|