Do It! - Natt i en hård stad regnet faller till markenungefär vid samma tidpunkt då ja missa sista bussen hem-och ja lunkar på min väg, och hoppas att vinden ska vändaoch att bussen ska komma tillbaka för att skjutsa mig-så jag promenerar genom staden- men ja blir bländad av en snut siren som lyser upp min väg på trottoaren-för det är natt i en hård stad- jag försöker kuta ifattbussen medan snutar åker snabbt mot ett på drag- vad har hänt ikväll? en snubbe ligger blodig på marken-ambulans, polis är inkopplat min fråga är varför-ska man hoppa på en snubbe som är ensam och rädd-klart du kan dabba flera hundra tills nån väntar på dig-och du får ta konsekvenser, gömmer dig, vill inte gå ut-och du börjar älska den du hatar och du finner din gud-ber om förlåtelse, och tror att allt du gjort ska bli bra-men sedan står nån vid din dörr och allt du gjort kommer tillbaks-Ge mig lite kritik på denna text,planen är att ja ska fortsätta och göra en låt av detmen vill veta lite vad ni tycker först.Peace!