Softish intro.ey yo uppväxt i betongen bror du vet hur det är//den enda drömmen är att växa upp til en multimiljonär//man försöker komma upp på listan och gör en kokainkarriär//men farbror blå spärrar in alla oss djur i en trång liten bur//vänta det ringer på min nya baxade lur//att baxa telefoner är som en ny ungdomskultur//vers. 1jag tar versen knullar den uppochner//tar det tillbaka till mitt slumkvarter//TERAPIVÄGEN 141 gör det för er//alla i flemingsberg som chillar galet//fast staten trycker ner oss STÖRTA KAPITALET//min musik e fett skön och hård//den här är för södermalm bergsjön och rosengård//jag ser polisen kollar genom sina tonade rutor//akta er snart börjar vi skjuta med kulsprutor//snälla aina låt oss bara var i fred en dag//och snälla ta med er eran ruttna lag//så vi kan slipa gömma oss när vi tänder våran spliff//så allt är soft och bra hälsa på¨mig någon dag//räff:x2hela skiten e softish//uuh//brushan blanda med lite koksih//uuh//softar galet hela tiden//eeh meckar upp en fet på denna skiten!v.2lämnade räffrengen och drog till vers nr 2du ser oss blattar i din ögonvrå//vi hänger bara vill du hänga m,ed//klart du vill så våran musik ska bli bred//knasa inget ta ditt första bloss//tro att su är sthlms maffia bgoss(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-08-27 20:37:21)
så vi kan slipa gömma oss när vi tänder våran spliff//