Kyrko Musik
Här kommer en text som jag vill ha lite feedback på. Ya know? Jag drar ner barriärer som en motorsåg. Iallafall den är upplagd i kursivt för den är så himla fin och skrivet på ett pappi beat som heter nice beat. Och kritik är det jag vill ha! Dom första två raderna och och reffen ska sjungas och jag vill höra det även om ni bor i Sundsvall! Fuck it här kommer skitet som b filmer.
Nu blir det lite kyrkomusik Åh Jesus, du är så fin Jag vill ha dig här, jag vill ha dig inatt Jag vill att du ska vara som min katt Så att vi två kan sova tillsammans Slicka mig i örat på morgonen så att jag vaknar Så att jag inte kommer för sent till jobbet Och när jag kommer hem har du dragit korken Ur vinet, lagat bak potatis, entrecote Och till detta har du gjort bearnaise sås Och satt på en romantiskt låt lite lågt så himmelskt gott, denna gud & underbara kock Med din enorma men ändå dunder söta snopp Och din trånga men ändå muskelösa kropp Versen är lite kort, gud kan du göra den lite längre? Nähe, men då kör vi refrängen
Åh gud du är så fin Jag vill ha dig, jag vill ha dig i min bil Åh gud du är så god Jag vill ha din sperma istället för ditt blod Åh gud du är så smart Jag vill bära, Jag vill bära på dina barn Åh gud du är så cool Jag var kär i dig efter första ordet i din bok
Vi två går på stranden och håller varandra i handen Barfota så klart för det är ju bara så romantiskt Och jag kan inte sluta le, oj vad din hand var len Det här måste vara en dröm i både HD och 3D Kollar in i hans ögon, vilken vacker karl Det kan inte ha funnits en vackrare karl sen hans far Hoppas att man kan få hans far att delta i en trekant? Lite incestuöst fun, det går väll an En bild poppar upp i mitt huvud, oj vad nice Och jag råkar ramla och hamnar i Jesus famn Vad tänker du på älskling skrattar han Öh, att det är väldigt synd om snattarna Det gör du inte alls, jag är ju allsmäktig Så jag vet alltid vad du tänker på älskling Så vad tänkte jag? Att du vill ha- en trekant med mig och min far- och jag kan sätta ihop en om tre dar
You keep believing, I'll keep evolving
|