mina tankar
Har inte hunnit skriva vers 2, tänker använda detta :)
Jag skriver ner på papper undrar vart jag ska gå till väga just nu känns det som att jag ligger och svävar svävar på molnen utan att vara lycklig ska jag vara tyst eller ska jag vara ytlig
jag vet inte vad jag ska göra just nu om man kollar i mina tankar så ser de inte ljust ut musiken hjälper till med att dela mina tankar musiken är mitt stöd den får mitt hjärta att banka
har också sömnproblem men det har ju alla idag men jag orkar inte med det jag vill kunna må bra jag står framför micken och berättar vad jag känner sånt som jag inte säger annars till mina vänner
det kan kännas tungt om man har något att berätta det kan vara rätt men är inte alltid det lätta men när är det dags för mig att börja söka snälla någon säg till mig vad fan jag ska göra?
Vers 2
tankar snurrar runt i hjärnan som båter i vattnet vissa av dom har jag lust att dränka i atlanten vissa försvinner vissa försvinner aldrig alla sitter fast i mitten som en stor samling
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|