PMC - Vandra vidare Kom ihåg den tiden när vi kunde vandra milenför att få tag på skiten som vi hasslut från elitende lärde oss dela broderligt på biten, vi kopierade stilenvissa trodde vår framtid var tillsammans med silenmen fuckit, vi gilla läget som för det mesta kändes säkertdetta är mitt minne en fet dimma därinnegick nere stan som en vandrande pinnepå utsidan var jag hård och bar ett linne men allt var fucked up innerst innedagarna gick timme efter timmekände mig speciell som ett sjätte sinneknatade runt på gatan med huvudet lutande nerlyssnade på mp3n, alltid något som kändes felignorerade problem som om det vore försentkunde inte le, hade ett hjärta av stende va tider som nu är pasehar vandrat och vandrat från en plats där jag en gång hamnattrodde ja för en gångs skull hade landatlevede ett liv, där tiden hade stannatHar letat efter mig själv tvärs alla myter i stadenblev beskriven att ja är killen som bryter mot lagenmen litar inte på en gubbe som kallar sig konstapelndär hemma så är det så mycket skit att de inte ens kommer till sakendet finns ingen som känner den riktiga personenni ser bara killen med den och den funktionenhär är recensionen, spottar på er med ordenlevde i min egna civilisation ska försöka förklara hur med en presentationpå utsidan såg man en stark person men på insidan fans en djup depressionsom snabbt blev till en explosion av frustrationknivar i ryggen, falska leenden var min situationdär kom varningen, skulle detta bli dagligen? levde i en film, väntande på den nästa tagningenvill du veta hur jag kände? texten är förklaringen!har vandrat och vandrat från en plats där jag en gång hamnattrodde ja för en gångs skull hade landatlevede ett liv, där tiden hade stannatDen är inte klar ska göra ändringar här och där men har typ inte kört länge alls, bedöm! (Inlägget ändrat av spades_joola 2009-08-22 15:24:50