Qruu - 79/100 Så långt vi har gått kan man inte nå på egen handDet vi haft tillsammans förtjänar nog en extra chansi detta fall rättar jag mig långt och mycketFör att inte mista hela stycket har vi gjort kompromisseroch du vet vad jag tycker och vice versaHar varit tider av kärlek med mycket smärtadet som börjar med att någon gråter om kvällenfortsätter långt in på tårfyllda nätterDet låter förskräckligt och det är så i viss månMen delvis nödvändigt för den värld som vi vill nåibland känns en till tår som den som gör att bägarn rinner överså att själens inre blöder och lägger ner sig utan kraftmen ännu värre vore nog om du stod utan man efter ett slut på alltom "vi" blev "du" och "jag", turvis utan barnHar nånting gått fel även om det skulle sluta braEn tid med fru och barn är ett test som på ett komplicerat sätt gör livet underbartTänker på min framtid och hoppas du är kvaroch vi har mindre problem än nu i dag...Du brukar säga att du hindrar mig från lyckanMen inte vill det och därför vill att någon flyttarVåra flickor är min lycka och familjen kommer förstOch jag älskar dig med hjärtat som nu hoppar i mitt bröstför trots alla gånger som vi drunknat i ett känslohavHar vi simmat upp och sedan vaknat till en bättre dagVem har svar, finns inget facit här i livetVill att du stannar, men tar inget för givetDet kommer aldrig vara enkelt, men alltid vara värt detMin kärlek är min sanning, min sanning är min kärlekAlla dessa gånger som vi gått igenom någon krisGånger som vi pratat, alla gånger som vi låtit bliHar våra liv vävts in i varandraMinnen vi samlat, jag vill att du stannarAllt stöd, all glöd från då till nu i kvälloch cancern som du sade att du inte klarat utan migTyckte så synd om dig innan operationenVill att du stannar, att vi håller ihop...