TjippY - Den Lyricistiska Och Akustiska Formen Av Kväljningar
Något ganska konstigt jag slängde ihop igår. Inte särskilt genomarbetad men vafan! Orka leva! :D Kommentera orkar man dock. Så gör det. Grr.
Dricker en massa cola och käkar chockladkex Tjurig eftersom jag vill ha kärlek och oralsex Du verkar ha svårt att förstå att du är helkass Om det så är det sista jag gör, ska jag ge dig stelkramp Jag har slutat tänka, lyder bara vad min penis säger Litar inte på mig själv mer, för jag har fel i brainen Fuckar ur totalt och slår av dig framtanden Och jag äger på dissar, din jävla plankskalle Jag får ett litet ryck och visar mina svärdkonster Lär väl sluta med att jag penetrerar din näsborre Försöker skriva en bra text mitt i ett dampanfall Så förvänta er fan inte nåt som helst sammanhang Och bara för att jag kan, ska jag sno en tants gungstol Som gärna står i en backe och ersätta den med en rullstol Beatet är långsamt så jag flyter segt som filmjölk Och att kalla mig för wigger vore en vit lögn Jag är stilren – du kan kalla mig för trendsättare Jag är han som vill slipa min kniv i en pennvässare Är inte okänslig – för ibland blir jag också kär Men att dissa TjippeTjipp verkar vara populärt Alla jävla fjortisbois kan smaka min handgranat And just for the record – jag rappar bra Och bara så du vet, så är du faktiskt asful Nu börjar huset brinna, låten får fan vara klar nu
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|