App - så jävla trött jag är så jävla tröttpå att relationer är ekvationer att räkna utett par möten, kramar, kyssar, är vi kära nu?menanden leenden och vi ses igenmen, när gör det oss till mer än vänner?är trött på brudar som tror man raggar när man bjuder på en drinknär man vet att dom går ner på knä och suger för en tilltrött på att se polare blanda tabletter med spritför att få se andra aspekter av livetbörjade med alkohol och cigaretter som litensen blev dom lite äldre, testade haschinom ett halvår festade dom dygn i sträck, väcka på tjackså trött på att varje gång man tog upp det med domblev dom lacka och gick ut, men dom fattade till slut att dom var fast i ett missbruknu är dom åtminstonde rena för stunden,men jag är trött på att oroa mig överatt hitta dom med näsan nere i pulvertrött på folk som inte fattar att livet för förbi för fortsom tjatar om studielån och utbildningsår mot en skrivbordstolbarnvagnar, matkassar och icakort trots att det alltsammans tillhör en helt annan tidsepokså jävla trött på att lyssna, på diskussionerdär poängen finns längst in i skåpet, högst upp på hyllantrött på att inte folk förstår att dom har huvudetför högt upp i himlen när deras sinne befinner sig bland rötter i myllanför trött för att lyfta på mina fötter och flyttanär situationen inte passar, och vad spelar det för roll när direktionerna är för nån annan?men trots min synbara passivitet är mitt sinne satt i konstant aktiviteten inflation av ett jävlar anammahär för att stanna ända till slutet på vägen jag vandrar
trött på att se polare blanda tabletter med spritför att få se andra aspekter av livetbörjade med alkohol och cigaretter som litensen blev dom lite äldre, testade haschinom ett halvår festade dom dygn i sträck, väcka på tjackså trött på att varje gång man tog upp det med domblev dom lacka och gick ut, men dom fattade till slutatt dom var fast i ett missbruknu är dom åtminstonde rena för stunden,men jag är trött på att oroa mig överatt hitta dom med näsan nere i pulver
trött på folk som inte fattar att livet för förbi för fortsom tjatar om studielån och utbildningsår mot en skrivbordstolbarnvagnar, matkassar och icakorttrots att det alltsammans tillhör en helt annan tidsepok