Vågar du se vad jag gör om du inte läser? Vifta med pickadoller, jag är inte lättskrämdoch duckar när skottet når min kepsskärmDu gillar sex men det ska va med sex mänTvå från släkten och resten, fast i växtenDra på dig svetsskärm för när jag kör på känsla,är jag som tiaror, till för att överglänsa!Trikk i hetluften lite som hindenburgFår lyricister som sitter lungtoch läser att studsa upp och spinna runtoch skrika "TRIKK DU RIMMAR TUNGT!"Mästarnas mästare på storytellingSom klämde sönder tuttsen på Tori SpellingDu kan skippa kallingar och gå i klänningLyft den på stan, det blir ändå väldigttråkig stämning när du står och ständigtförsöker va rolig, hård och häftig...Jag köper pistol, slänger ut min mickåker till Indien och skjuter prick!medan ni skriver och tagteamarfår jag fler nyp än en klädlinaOch dagen jag hittar texter här som är välskrivnahar Clark Olofsson fått livet på rätsida
åker till Indien och skjuter prick!medan ni skriver och tagteamarfår jag fler nyp än en klädlinaOch dagen jag hittar texter här som är välskrivnahar Clark Olofsson fått livet på rätsida
Jag köper pistol, slänger ut min mickåker till Indien och skjuter prick!
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna