Leva livet döda döden Hänt massa skit på kort tid och vill bara rimma ut det.Inge whannabe gangster text ville bara rimma av mig lite.leken får man tåla om man är med i lekeninge reset knapp här för det är verklighetenhär finns ett överflöd av käppar i ditt hjuloch vill du klara dig undan så räcker inte duför när skiten drar igång så backar ni ur dethar en trogen vän men han är fuckad i huvet är trött på det här skiten och vill ut ur spelethar varit full, hög och sett mig själv i spegelnhatar vad åren gjort med mig, flashbacksfår du en ärlig chans som jag, catch thatom det här är nåt som du inte känner till änför har sett folk torska det är vänner till migminns det som igår när jag snatta första gångenminns när vi gjorde inbrott det blev bara krångeltack bror du gola inte till skillnad från andravi tar röker brunt sätter oss chillar och snackarmen ta det lungt innan du får en överdosen klocka tickar en jävla kniv hänger över ossoch den fittan som tjalla på mig stäng käftenkänner snubbar som känner snubbar tänk efter!