686 dagar kan fan inte vara slutet
inte meningen att tvivla på vår kärlek men emellanåt så känns det så…
svårt…
fast i ett moment 22
behöver vara solo för reflektion och eftertanke och vårda dom intressen som vi inte delar men det kräver kärlek från den mitt hjärta bankar för och all förståelse som får mig att vilja leva
som om vi väntat på en dödsdom kom studenten tillslut det är nu vi ska ut på roadtrip leva det fria livet, skita i det som vi matas med varenda dag, som lågkonjunktur och ungdomsarbetslöshet. kort sagt inte slösa en enda minut
just därför känns det så sjukt
i grund och botten bunden som en hund i ett koppel men jag vill ut och se världen jag är tvungen, jag måste
byter sida för hundrade gången för jag älskar dig
så nästa anhalt för mig är tio veckor på sjön du skulle till kenya under tiden på ett sätt var det skönt
men det sket sig och plötsligt är du arbetslös och utan planer visst fan är det du och jag vi älskar varann, det är väl huvudsaken?
men för första gången nånsin bara kontakt med skype och mail och även om du gråter konstant kan jag inte vara arg på dig
jag känner likadant även om det stannar inom mig vill jag aldrig mista dig även om det blivit kallt
ibland känns livet som att bygga sandslott i vattenbrynet man tänker aldrig på tidvattnet som förr eller senare kommer och raserar allting, prövar en som människa. jag väntar fortfarande...
det sägs att man aldrig ska ändra ett vinnande lag jag vet… men det enda jag egentligen vet är att jag inte vet nånting längre
fan… kommer inte komma längre.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|